Monday, July 15, 2013

Salam Ramadhan..

Assalamualaikum..
Sapu sampah, kemas rumah..
Dah lama x menjenguk kt sini..

Oh sebelum terlupa. Selamat berpuasa semua. Seperti biasa, asal hilang je, mesti alasannya busy.  Tapi betul la kan. Memang aku busy pun. Serious, tak tipu. Nak nak sekarang ni tanggungjawab baru dah bertambah. Add another title to the list – STUDENT! Oh pada yg tak tahu, aku tengah sambung master. Tu la, xde kerja cari kerja namanya. 

Sekarang ni dah habis pun satu semester. Tengah tunggu result. Ya Allah debaranya, Allah je yang tahu. Lantas dengan kesibukkan itu, blog terabai. Tak kuasa plak aku, pulun nk berblogging, sesubuh2 alam, nk on laptop, nk private kan blog, eh silap nk update blog.
Memang sangat banyak dugaan semester ni. Kereta tenggelam dek banjir. Kena repair and it cost a whole to my wallet. *sigh* lepas tu nk menjadikan cerita tu lebih menarik, adalah, exam week diadakan ketika project tgh peak. Mana nk buat revision, mana nk buat kerja lagi, mana nk tgk kan anak lagi. Oh, aku tak menyesal. Dah jalan ini yg aku pilih. Balik rumah dalam pukul 9. Layan syakir sampai aku tertidur, pukul 1 bangun balik balek2 buku. Entah banyak mana yg masuk. Harap2 la semua berjalan lancer. Aminnnn…

Sekarang, OrangFrance punya project dah habis.. yeehaaaa.. but wait, my superior just assign to a Kuwit project and it is ad hoc. Aduhhhh.. tersempat mak bernafas noksss… tp redha je la.. ye la, x kerja, mana nk datang duit nya kan… payah plak nk beli LV sebiji. Ehhh.. ferlu ke..

Anyhow, kepada semua, selamat menyambut bulan Ramadhan al m ubarak. Semoga ramadhan tahun ini adalah ramadhan yg lebih baik berbanding tahun yg sudah2.

p/s : entry berikut nya, adalah berunsur anker.. way dah mcm kittykat puaka dah kekdah nya. oppsss

2 comments:

Unknown said...

selamat berpuasa Zaila and family!

thezaila said...

Thanks wani.. selamat berpuasa di perantauan utk wani n husband :)