Wednesday, December 08, 2010

Sehari bersama mak hayamss


ahad lepas.. pepagi lagi aku dah bersiap nk ke rmh mak hayam besar ni.. sbb nk bagi perfume dier.. plus nk service kete.. sementelah husband kawan mmg ada skill ni kan.. harus pandai mengambil kesempatan.. plus dapat harga kawan2 skali.. ye dak.. tp dtg rmh org, jangan la dtg lenggang kangkung mak limah.. beli la apa yg patut.. mak beli sarapan utk kami bertiga makan.. oo kuih muih jgn dilupa.. kami bertiga kuih yg dibeli mcm 5 6 org nk mai makan.. sorry la. aku alah ngn kuih ni. mau ku borong satu pasar tani..


ni benda alah ni. aku pusing satu langkawi nk cari benda alah ni.. x jumpa ok.. sampai la pagi aku nk balik, mak hayam ni call.."zela.. baru aku igt.. perfume tu ada jual kt airport je.. patut la hang x jumpa carik kt langkawi tu.." cesss.. kawan2, patut x aku tumit mak hayams ini..

dah habis service kete.. then off to mid valley.. mak hayam besar suruh dtg menghadapa sembah ratu.. g la ke little penang.. makan, sembang, makan, minum.. brrruupppp alhamdulillah..
gambar, harus amik.. tangan aku di dagu adalah bertujuan menutupi cela di muka yg ketara sangat -DOUBLE CHIN!!!! Damn...!!!

alamak.. patut di snap gambar sebelum makan dan selepas makan.. since sume dah gigil ketaq pala lutut.. mmg x sempat uols.. food sampai.. kita balun..


gambar duduk sudah.. tiba masa utk gambar full figure.. aku seperti biasa.. tangan TETAP di pinggang walau pun x nampak dalam gambar..

neyli sudah meragam.. mari kita balik... nnt jumpa lagi mak hayamss.. next lunch is on me yeahh..

5 comments:

farahfatihah said...

wahhh sangat ceria kamu!! =)

cha said...

langkawi best brg murah2 kan. erk i pn ada double chin tau :(

http://whitewallsofhermind.blogspot.com/

thezaila said...

fara fatihah --> ceria ceria selalu.. senyum sokmo.. =)

cha --> hi cha.. sama la kite =P

sHe said...

eh, abg xen! tu kak shark ke?

oh hye, ur silent reader, hehe :)

thezaila said...

sharya hint --> haah.. abg zen ngn kak shark.. eh.. valid ke panggil abg zen.. muhahhaha.. shayra.. budak kustem ke??? *excited lebih *