Friday, October 02, 2009

Khidmat Pelanggan PTPTN mesra pengguna

3 4 hari lepas, entah dari mana terfikir, tetiba teringat akan hutang ptptn. Namanya pun hutang, maka perlu dilunaskan. Tp pembayaran bulanan tu, tidaklah banyak, jika ada lebih, bayar lebih, if xde lebih pun, paling tidak bayar jugak walau sesen dua.. harus nyah.. RM21K tu.. Jenuh jugak la nk membayarnya... dulu time awal sem, joli x igt.. skang pulun membayar..

sbb kan plan membayar dah mentioned selama 10 thn, tetiba terfikir, macam mana by 10 thn dari skang, x dapat langsaikan hutang tu.. adakah tindakan mahkamah diambil.. adeh ngeri memikirkan.. terus call ptptn tanya..

dgn sekali cubaan, terus panggilan berjawab. masa call tu, x rasa yg akan ada org angkat sbb dah pukul 4.40 ptg dah.. kakitangan kerajaan kan balik pukul 5.. wah.. anda masih menjawab panggilan walaupun dah pukul 4.40pm.. impressive *sungguh ke impressive. ataupun aku telah meletakkan benchmark utk kerajaan rendah.. anda paham2 la kan mcm mana mereka bekerja.. huhu*

dgn sekali panggilan terus persoalan saya terjawab. dan tukan jawab telefon tu pun sangat mesra pengguna.. xde la buat suara x puas hati atau nk menyindir atau memberi jawapan yg menjengkelkan.. kudos akak yg menjawab telefon.. pekerja mcm ni la kita mahukan..
GOOD JOB!! sungguh saya ikhlas..

apa korang igt akak suka cite melawak2 sinis je ke.. yg baik kita kena la puji.. ye dak.. sebagai motivasiutk mereka sentiasa melakukan yg terbaik.. SYABAS sekali lagi..



sila lihat interest kos pentadbiran, giler byk.. melebih sebulan gaji...

No comments: