Wednesday, January 28, 2009

Apabila pejabat umpama Singapura dilanggar todak..

sorang pun xde do office sebaik saya tiba di office.. aisey saya sungguh malas utk menjadi org pertama utk membuka pintu office.. dan yg paling saya tak suka (sebenar nya takut) apabila buka pintu office, keadaan di dalam office sungguh gelap.. iye.. saya takut hantu.. sungguh.. x tipu... saya mmg penakut.. cakap la apa sahaja anda mahu.. saya mmg benar2 takut..

pepagi lagi my office mate kata dia akan sampai lambat.. nk x nk saya mmg kena buka pintu office..
baca bismillah dulu.. baru buka.. mmg xde org.. takut takut berani...
dah pukul 9 wei han datang.. fuhhh selamat, kerana saya tiada kunci bilik server.
pukul 11 mar pulak sampai.. tp keadaan di office masih senyap.. pin drop silient bak kata omputih..
mcm Singapura dilanggar todak.. saya x suka singapura.. maka padan muka la singgapura dilanggar todak kan..


oh ya, x lama lagi kawan saya dah nk melansung kan perkahwinan.. tahniah.. semoga bahagia..


dan kepada org itu.. saya x marah.. saya kecik hati saje.. tp dah x kecik dah.. cuma x tau nk mulakan sembang.kekok. =)

No comments: