Saturday, December 20, 2008

Pot Luck with Redmummy..

Hi there, aku tau ada beberapa org readers kt sini pun membaca blog redmummy kan..(harus la kirang baca kan.. ate.. setiap kali jumpa pun, aku dok promote korang utk baca blog nih).. so memandangkan, redmummy ni dah berjaya mempunyai reader yg berkoyang (termasuk yg fanatik, x fanatik, yg dengki, busuk hati, die hard fan) maka dgn itu, terjadi la potluck nya..

udah ramai sangat readers si cik kak redmummy (aa.. very the diva, tau ko ni akak) yg nk jumpa bagai kan.. so ini la masa nya.. tp kak red, kamek sik dapat datang la.. kasi tukar tarikh, buleh...(har har har.. tolong jangan tampar saya lelaju.. request je.. nk ikut boleh, x ikut pun bleh..)

ni nk promote sikit pasa potluck ni. kak red, the next potluck, kasi letak nama saya dalam urusetia ek..aaa ni baru arahan, wajib tau kak red..

bila n di mana, korang baca la ek.. seperti nidi bawah ni..

sebab aku malas nk taip ayat sendiri, maka aku copi pes je.. har har har.. ok la tu kan.. teman udah promote.. =))


Bila ? Sabtu 27 December

Waktu ? 4pm - 6pm

Venue ? Taman Putra Perdana Presint 1, Putrajaya

Fees ? takde sebarang bayaran dikenakan cuma mintak kerjasama kalau boleh satu family ke single family bawak boipren ke gf tuh leh bawak makanan lagipun kita buat konsep potluck.

Please email your attendance gak kat komiti yang bertungkus lumus untuk menjayakan potluck with redmummy.com nih yer coz depa nak kira kepala etcs: potluck.redmummy@gmail.com .



No comments: