Thursday, July 24, 2008

Entry pun ko nk copy bulat2 ke dol..

masa baca blog syud pasal ada org menkopi n pes entry bulat2.. i was like..ada ke org mcm tu... skali syud kata, dier siap copy gambar tangan aku.. since i was at cc and syud was not online n she didn't enclose the url, i have to wait till monday.. sampai je office pagi tu.. terus syud bagi url.. x dan pc aku nk loading semua benda, 1st thing 1st syud dah hantar url..

igt kn dier memain la kata bila ada org copy entry bulat.. and she wasn't kidding at all.. ghee.. pasal gambar tangan aku pun ada.. a t1st i was like.. oo gambar je.. maybe she google for 'hand', 'fingers' or wut so eva.. then she/he came across of my pic.. skali,mmg dier copy as-is.. apakah.. sempat la aku tgk blog dier tu dalam 3 pages as i have so many things need to be done. so kejap tgk kejap sambung keje balik.. dalam 3 page tu ada gak la dalam 7 8 enrty yg dier copy. dah tu nk tgk la sejauh mana dier meng-copy n paste.. bila nk g kt page ke-4 tu.. mak aih..skali dier dah terminate la plak.. mesti dier baca blog syud ni.. apakah??

org nk berblog, ko pun nk blog, tp x buat sendiri.. apa yg ko dapat dari copy-copy ni.. ooppss lupa . dapat copy la of coz.. ciss sungguh.. yg paling x tahan, sampai shopping list aku kt blog ni pun dier copy.. and apa ygaku shopping kan itew pun bukan la benda yg hebat2 sangat pun.. kodi habis.. itew pun ngko nk copy.. haih la.. sampai entry aku marah pn ko copy.. adakah kita memarahi org yg sama.. entah la..

ni adalah salah satu entry yg dier copy. gambar tangan kt bawah ni adalah gambar yg dier copy..


No comments: