Wednesday, May 28, 2008

Mari tengok wayang

Hari ni ada day girls nite out. Impromtu Plan.. Lepas ni nk p jumpa bebudak ni (syud, dR n ain). Dah lama dah rasa nya x keluar beramai2 ni. Harap2 cukup korum la hari ni. So cadang nya nk tgk wayang cite “What happened in Vegas”. Actually aku dah tgk dah kite ni. Not bad la. Sangat bagusutk hiburan ringan.

Ok la anak2(termasuk aku skali la),nk sampai pesan sikit, sat lagi masa tgk cite tu, toksah la nk bising2, kang x pasal2 kena marah dek org yg duduk kat depan tu. Mcm satu insiden sikit masa dulu.

Masa tu tgk la cite Next. Ok gak la cite tu. Tapi banyak gak moment2 yg membuatkan penonton nk keluarkan kata2 “Hek eleh”. And as the matter of facts, bukan kiteorg je yg berkata begitu, basically ada gak la org lain kt belakang aku pun dok mengeluarkan kmen mereka sendiri. Sekali alih2 bila dah habis cite tu, pak cik n mak cik depan tu bleh plak kata, “korang ni mcm bangla tgk wayang. X reti diam ke masa tgk wayang.” Wah! Aku dgn sepantas kilat menjawab sambil tgn menaip sms di talipon,”Hello pak cik, dah nak habis cite baru nk tegur. Too bad for u la if u didn’t enjoyed the show.” Haaa. Amik sebijik. Sukatik je sound haku n da gang. Orang belakang aku pn ada buat komentar gak, apasal plak sound kitorg je.. Cilakak…

Ok korang, mari kita diam dan menikmati movie, kalau x, ada org akan mem-bangla-kan kite.

wakakakkaka..
p/s: cik ain, syud cakap, jgn nk bawa "handbag". almaklum la ni kan girls nite out, bukan girls and a guy nite out.. huhuhu.. larikkkkk...

2 comments:

Dira Isa said...

ha ahh~~
aku pn xboleh lupe pakcik tuh..eh, hi is botak kan???haha
series terkujat aku dat time..
dah la aku dok paling hujung..xclear ntah hape bende ntah yg die merapek..
i wish i can turn back time n jerit kuat2 kat telinga die
br die tau...ape maksud bising.. hihihihihi.... =)

thezaila said...

huhu.. yg paling kesian ain la.. sbb the three of us dok sibuk ngn hp masing2 n ain mcm xde buat apa2..

so basically oak cik tu mcm marah kt ain..

sian cik ain..
huhuu