Wednesday, April 05, 2006

ini cerita....

teringat satu cerita dulu.. masa dulu-dulu.. masa tgh blaja.. ini cerita kawan aku la.. bukan cerita aku..
untuk tidak memeningkan korang, aku namakan dia sebagai K(bukan nama sebenar).and she has dis male fren. just like any other ordinary male fren she has. let say his name - L (not his real name either).the both of them are good.. ok la kira nya..
kata kawan aku la.. ini cerita kawan aku, bukan cerita aku. dan L ni pulak ader la sorang aweks-M (juga bukan nama sebenar). maka mereka bertiga ni pun berkawan la.. tapi K ni kenal dulu dengan L sebelum M(aku peduli apa.. sape kawan sape)..

nak dijadikan cerita, si K kata si M cemburukan perkawanan antara K dan L. cemburu atas dasar apa, K tak tau, paranoid kot(aku pn malas nk tanya.) after all, ni cerita kawan aku, bukan cerita aku. aku malas nk amik port sangat..(konon x layan la cerita sedih-medih ni..ahaks)

kiranya satu hari si M di sangat la cemburu sampai tahap langit ke-7. kenapa? tak tau. paranoid kot.. (hek ele lu minah, apa hal... PMS sepanjang tahun ker hape.. tak pun, lu meroyan ker?)so M pn sudah tak tebendung kecemburuannya lalu melancarkan perang saraf.. si K tanya aku.."izit my fault if she get so paranoid?" aku jungkit bahu.. malas nk jadi pengkritik.. lagi pun ini cerita kawan aku la.. bukan cerita aku..

biasala, apabila dh tak puas hati, mula episod yang paling best dalam drama melayu - cuba sakitkan hati pihak lawan.. huhuhu... M kata macam2 la kt si K ni.. konon si K lapar ke balaks dier..uuuuu(baca dengan gaya menjuihkan mulut...)

K kata "kalau dia kata aku perempuan itu ini sedangkan aku xde sebarang perasaan ngan L.. so what shall we call a girl who unofficially "attached" to someone but went out couple of times with other guy behind her boyfriend's back.."Perempuan Jal*ng a.k.a
Bi-atch "...

wohooooo...aku angkat tangan.. surrender.. no comment(gaya siti nurhaliza menjawab soalan wartawan berkenaan isunya dengna Tok Pah).. malas nk layan.. lagi pun ini cerita kawan aku... bukan cerita aku..

No comments: