Thursday, February 09, 2006

bosan

emm.. hari semalam macam tak mood jek.. ntah mood swing kot.. petang semalam, ada netball friendly match ngan staff.. tak lama lagi diorang ada match. so kiranya kitorang ni jadi sparing team la.. takpe la.. tapi semalam mmg aku xde mood. in fact aku shoot a few goals je..

pastu balik rmh, tgu badan sejuk, pastu mandi.. time2 xde mood ni it feels good to take a long bath.. do all those facial stuff include scrubing.. do my intesive hair conditioning after shamppoing.. mau dekat 45 minit jugak la.. hahaha.. mmg best mandi lelama, nak2 plak masa tgh ehem 'tak sembahyang'..

lepas tu ada misi menghantar dR and the gang ke airport.. diorang ader rombongan ke KL beramai2 menaiki pesawat air asia yang berharga RM 30++ (menyamai nilai harga tikat bas ekspres Sani ke KL juga..).. lepas hantar dirorang, aku balik sensorang, malas nak ada accompany time2 cengini.

takkan nak balik kot.. emm, dalam hati berkira2 nak pergi mana ek..? g tropix pn ok gak..tapi nak g sensorang, nanti bosan, nk ajak teman, not in da mood of chatting.. arrhh... belasah je la pegi sensorang.. dah lama gak aku x keluar tak berteman.. layan je la..
alamak, tadi keluar rumah, aku memang x pakai sebarang cat Nippon kt muka lansung.sempat pakai baby powder je.. gane gini.. ala, belasah je la... baik singgah PSI jap, beli CLEO. at least ader gak banda nak dibaca, takde la aku terhangak2 cam bangang duduk sorang-sorang..

masuk PSI, amik mag, bayar, keluar.. perrgghh... dapat lates maybelline lipstick tester.. cantik...(kt lipstick tu siap ada amaran lagi, berbunyi AMARAM: penggunaan lipstick ini akan menyebabkan kegembiraan berlebihan..).Idea, baik singgah sekejap beli baby powder, tak la pucat sangat,lagi pun dah ada lippy free.. PERFECT!! beli baby powder je la, nak tangkap 2-way cake, kang ada yang makan ikan kering je bulan ni.. in fact i rather use baby powder than applying 2-way cake..

puff baby powder, then lippy.. PURR-FECT.. Gosh i feel like a million bucks..
sampai tropix oder makan. mee gorang mamak n teh o ais.. at last aku dapat lari dari my typical oder.. waiter tu sempat tanya aku,"sorang je". apa buta ke mamat sorang ni.. dah nampak lagi mau tanya.. kang aku buka libas bunga capoiera aku kang.. baru tau...(ces macam ader jek skill 2)

ok gak.. sambil baca CLEO, tgk CSI dan ada live performace lagi.. unplugged..he played a range of my fav songs.. takde la bosan sangat...
tepat pukul 11, balik.. kalau ikut kan hati malas lagi nak balik rasanya.. tapi, paham2 je la kt tganu ni.. pukul 11 dalam lewat sangat dah.. tak macam KL, pukul 11 baru nk hidup...hidup tempat orang memang kena berjaga2...

12.00 a.m zzzzzzzzz

No comments: